Thursday 21 July 2011

ada sesiapa nak makan ke????


SALAM!!! halu2 selamat pagi!!! 
smlam aku jumpa entry sal pokok nie
dye mengeluarkan buah yg PELIK teramat lah...
info yg aku dapat ialah pokok nie tumbuh kat Thailand..


nie la rupa buah dye setelah di zooommm!!
aku tgok pon gerun!!!

so kalau ada sesiapa yg berani nak makan (kalau buleh makan)
sila lah ke Thailand ye
pandai2 la cari sndri kat mna tempat dye tumbuh
aku nk tau gak apa kesan setelah makan buah nie
kot2 la lepas makan terus leh cakap siam ka hik3
x pon terus berubah jantina dr prmpuan jadi lelaki ke kn
sapa tau.. hahahahha
dengan itu sila lah cuba kwn2 ku sekalian 
saya di sini menunggu hasil tindak balasnya!!!
^_^


6 comments:

  1. hahaha...oke gak tu...nk try mkan lah...mna tau kan lpas mkan t jdi kuat ka...hehehe.... permulaan yg baik...hehe :)

    ReplyDelete
  2. apa motif hang sroh aku baca ?? nak sroh aku mkn ka?aku nepal la bkn siam

    ReplyDelete
  3. tp awat pokok ni teramatlah pelik????? ada orang p ukir ka kt buah dia??? pelik ngat aih

    ReplyDelete
  4. nie ori la buah dye
    mna ada main ukir2
    hehehehhe apa pasai aku nmpak kat buah 2 cm ada rupa tok sami???? ishh takot aku

    ReplyDelete
  5. YE!!!! saya sedar 2 cik eica tq kerana perihatin
    wakakakakkaakak

    ReplyDelete