Friday 22 July 2011

@*^$*^#*&%@^$# punya nyamuk!!!!!

SALAM!!! 
Alohhhaaaaaaaa!!!
ptang td aku kena cium gigit ngan 3 ekor nyamuk *%^$@&*^#@ 
dyeowng ingt aku nie pusat derma darah peringkat antarabangsa ke apa??? hik3 
lepas dye gigit aku dye jd rupa cm nie!!!

alang2 menyeluk pekasam biar smpai ke pangkal lengan acewahhh 
dh ada rupa cm A.Samad Said dh hehehehhe

OKEY MEH AKU BG INFO SERBA SIKIT PASL NYAMUK!!!
  • utk pengetahuan hampa suma nyamuk telah wujud sejak 100 Juta tahun dolu2 
  • skunk ada lebih daripada 3000 spesies nyamuk di dunia
  • nyamuk BETINA hidop selama 100 Hari
  • nyamuk JANTAN hidop selama 10-20 Hari saja 'kesian' wakakakka kejam tol
  • nyamuk buleh bertelur sbanyak 1000-3000 biji... banyak gila klo la semua 2 serang umah aku rasanya aku jd 'mumia' dlm masa sejam keh3

  • nyamuk kibas2 sayap dye sebanyak 300-600 SESAAT gilos punya bnyk kal dye x letih ke ha???? (=..=)

walau cm na pon nyamuk nie makluk Allah gak so ada kebaikan dan ada keburukan nya 
so redha je la dye gigit kita hehehehhe
JAGALAH KEBERSIHAN RUMAH ANDA
pesanan ikhlas dari: Arias de Husna ^_^

5 comments:

  1. wahahah sian nyamuk jantan !

    ReplyDelete
  2. hahahhaa....tudiaaa..bwu la ak knal pencuri drah ak slama ney..:D

    ReplyDelete
  3. kat sini buleh like dak???? ahahahha
    pulun dak aku wakakakka..

    ReplyDelete
  4. haha....topik yg menghiburkan...eheh....lwak la.. ptut la nymuk jantan ssah nk jmpa skrg...diorang hidup sat ja rpa2nya...heheh
    moral cerita ni :- gunalah kelambu atau ubat nyamuk k....atau mencegah awal2. pstikan skeliling kwsan umah kita xda kwsn pmbiakan nyamuk (ayat skema ja ahahahaha)

    ReplyDelete
  5. wakakakka rashidi ayat cm nk wat karangan BM PMR ja ahahahah x pa jnji follow my blog ye hik3

    ReplyDelete