Thursday 21 July 2011

header OOOWHHHH header!!!

alllloooo!!! ops maap lupa SALAM!! 
pagi2 buta nie aku wat header aku sendri tanpa mintak bantuan dr sesiapa dan akhirnya aku BERJAYA!! acewahhhh 
okey la aku terus terang sebenarnya aku mintak tolong kat ramai kawan2 tp downg cakap downg BZ la TAK RETI la dan yg paling x leh blah AKU X KENAI SAPA ANG??? huh????
ada gak owng 'jenis' cm nie dlm dunia hadooiiii
tp THANKS A LOT to RARA, EICA N RAIZO!! sbb downg sudi bg tunjuk ajar kat aku sal header nie
walaupon header aku BURUK buleh la tahan jugak utk 1st time wat hehehe
sebenarnya bangga (=..=) la jugak sbb dapat wat header sendiri dlm masa sejam!!!
mata pon agak pedih sebab dok tenung lappy lama2
asa mcm mata jd warna merah cm hugh dh ''okey yg 2 tipu hik3'' 
okey la nk out dh lewat nk titow takot esk terbangun  lewat ag cm tadi sian sppu aku mndi 'cowboy' sbb nk cepat g sek akibat lewat heheheh 
daaaaaaaaa suma!!
 

3 comments:

  1. aku simpati kat sepupu hg sb dapat sepupu ta bertanggungjawab ! wakakak btw, sapa yg kta TA KENAI ANG TU

    ReplyDelete
  2. wakakkakaka ayah dye yg mndikan sbb 2 jadi lagu 2... yg kta 2 biarla rahsia ^_^

    ReplyDelete
  3. hahahaha....lwak ar...cian kazen ang..kah3...ok what header 2...bg ak ok ..ni pengakuan ikhlas lagi jujur..:P

    ReplyDelete